Žmogiškai su Kęstučiu Jasiulevičiumi

Kaip teikti, kad būtų verta? Visa tiesa apie grįžtamąjį ryšį

Grįžtamasis ryšys yra neįtikėtinai svarbus įrankis mūsų kasdienoje. Tinkamai teikiamas grįžtamasis ryšys, gali auginti organizacijos žmones, gali padėti efektyvinti darbus, stiprinti ryšius tarp darbuotojų ir vadovų ar net stiprinti pasitikėjimo savimi jausmą. Tačiau daugelyje organizacijų grįžtamojo ryšio įrankis yra naudojamas netinkamai arba net visiškai nenaudojamas, nes norima išvengti nepatogaus, nemalonaus jausmo jį teikiant.

Tad šioje laidoje su Kęstučiu Jasiulevičiumi ir aptarėme kaip pačiam tinkamai pasiruošti teikti grįžtamąjį ryšį, kad jis būtų efektyvus ir padėtų pasiekti norimus rezultatus, kaip sau priminti, kad grįžtamasis ryšys nėra apie nemalonumą, jis apie augimą ir naujas galimybes.

Labai vertinga ir įdomi laida, kurioje išgirsite:

– Ką galime pasiekti savo organizacijose naudodami grįžtamąjį ryšį?

– Kada grįžtamasis ryšys turėtų būtų teikiamas?

– Koks pasiruošimas reikalingas prieš teikiant grįžtamąjį ryšį?

– Koks grįžtamasis ryšys yra efektyvus?

– Ar grįžtamąjį ryšį gali teikti tik vadovai savo pavaldiniams?

– O kaip pačiam priimti gaunamą grįžtamąjį ryšį?

– Ar visas gautas grįžtamasis ryšys yra vertingas ir naudingas?

Tikiu, kad po šio epizodo grįžtamojo ryšio kultūra mūsų organizacijos gerės, bet čia neužtenka išgirsti, reikia ir pradėti taikyti. To ir palinkėsiu.

Tinklalaidę kuria Airida Ruibytė – Butkuvienė ir Triple O Consulting.

Prenumeruok mūsų turinį ir pirmasis klausyk laidų: YOUTUBE kanalas