Mokymai pardavėjams
Kuo greičiau naujas darbuotojas įsijungs į įmonės režimą, tuo greičiau jis parodys rezultatą ir tuo daugiau naudos gaus įmonė. Kaip tai pasiekti? Atsakymas paprastas – mokymai pardavėjams.
Kursai pardavėjams Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje suteiks pardavėjams žinias, leidžiančias aiškiai suprasti, ką pardavėjas gali ir ko negali, kaip derėtų tinkamai elgtis įmonėje ir už jos ribų. Svarbu akcentuoti, kad pardavėjas išoriniame pasaulyje atstovauja ne sau, o įmonei. Tokie ‘standartai’ apima aprangos kodeksą, elgesio ir santykių su kolegomis bei vadovybe normas, santykių su klientais ir verslo partneriais etiką ir pan.
Seminarai pardavėjams Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje išmokys pardavėjus bendrauti su klientu jam suprantama kalba. Klientas privalo suprasti, kodėl jis jausis geriau, jei pirks prekes/paslaugas būtent iš jūsų. Mūsų ekspertai duos praktiškus patarimus kaip tai padaryti, o pardavėjams teks tik įsiminti juos ir naudoti praktikoje.
Mokymai pardavėjams Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje ir juos vedantys lektoriai skiria daug dėmesio tam, kad kiekvienas pardavėjas suprastų kaip matuojamas jo darbo rezultatas ir efektyvumas. Jei yra tam tikros įmonės normos ar atskaitomybės standartai, tuomet jos yra iš anksto aptariamos ir apibendrinamos siekiant nuo aiškiau ir detaliau pateikti specifinę informaciją.
Mes stengiamės kurti mokymų programas maksimaliai adaptuojant jas būtent jūsų įmonės ir darbuotojų poreikiams.
Seminarai pardavėjams Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje organizuojami remiantis šiomis temomis:
– pardavimų kompetencijų ugdymas
– verslo suvokimas
– bendravimas su klientais
– šaltas skambutis
– bendravimas su esamu klientu
– ilgalaikių santykių su klientu palaikymas
– poreikių išsiaiškinimas
– pasiūlymo pateikimas
– prieštaravimų įveikimas
– sėkmingas pardavimo įvykdymas.
Konsultacijos pardavėjams Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje skirtos nustatyti pardavėjų stipriąsias ir silpnąsias kompetencijas, sudėlioti individualų ugdymo planą ir pasiekti maksimalius rezultatus augančių pardavimų link.
Akivaizdu, kad pardavėjas turi gerai žinoti parduodamą produktą/paslaugą. Be to, svarbu žinoti ne tik technines gaminio ar paslaugos savybes, gamybos technologiją, atitiktį kokybės standartams, garantijos/grąžinimo sąlygas. Kai pardavėjas, neturėdamas pakankamai žinių apie savo produktą ar paslaugą bando įtikinti pirkėją, jis atrodo neprofesionaliai. Blogiausia, kad toks nekompetentingas pardavėjas pirkėjui signalizuoja ne tik apie jo asmeninę nekompetenciją, bet ir apie visos įmonės neprofesionalumą.
Konsultacijos pardavėjams Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje motyvuos ne tik pardavėjus bet ir jų vadovus ilgalaikiui ir tęstiniam ugdymui!