Žmogiškai su Mindaugu Šestilo

Kaip būti geriausiu darbdaviu savo darbuotojams?

Jei iki pandemijos apie emocinę savijautą ir prasmės jausmą darbe buvo nutylima, tai šių dienų organizacijoje apie tai kalbama daug ir dažnai. Apie tai, kaip svarbu kalbėti ir išgirsti savo darbuotojus, apie galimybes augti ir tobulėti savo genialumo zonoje, apie pozityvios įmonės kultūros puoselėjimą kalbėjausi su Mindaugu Šestilo, „Telia Global Services“ personalo direktoriumi Lietuvoje.

Dažnai orientuojamės į tai, ką daro kiti, ir visai pamirštame, kad dėmesį turime skirti savo organizacijos problemų sprendimui. Norėkime tapti geriausiu darbdaviu savo darbuotojui.

O kaip tai padaryti aptarsime šioje laidoje, kalbėdami apie:

– Su kokiais iššūkiais susiduriama darbuotojams nusprendus palikti organizaciją?

– Kas yra organizacinė kultūra ir kaip ją kurti bei išlaikyti?

– Kaip būti geriausiu darbdaviu savo darbuotojams?

– Kaip įvertinti ir nepamiršti lojalių darbuotojų?

– Kokios vertybės yra organizacijos varomoji jėga?

– Kokie kertiniai dalykai lemia žmogaus apsisprendimą palikti organizaciją?

Mindaugas Šestilo pasidalino savo įmonės filosofija, kuri remiasi darbuotojo gerbūvio kūrimu per įsitraukimą, iniciatyvų palaikymą ir, svarbiausia, įsiklausymą. Juk galiausiai, svarbiausia yra supratimas, kad tu esi svarbus ir organizacijai rūpi, kuo tu gyveni ir kas tau teikia prasmę.

 

Tinklalaidę kuria Airida Ruibytė – Butkuvienė ir Triple O Consulting.

Prenumeruok mūsų turinį ir pirmasis klausyk laidų: YOUTUBE kanalas