Kas su mumis palaiko ryšį dabartinėje verslo chaoso aplinkoje? Kokių verslo sričių atstovai kreipiasi, dėl galimo tolimesnio sinerginio bendradarbiavimo, ar siūlydami asmeninę pagalbą? Aktyvesnis B2B ar B2C sektorius? Pripažinkime tiesą, jog tam tikrų veiksmų pirmieji imasi tie, kurie šiuo metu klientą laiko savo „kišenėje“. Nenorėdami prarasti pozicijų, išankstinio įdirbio, pajamų – jie aktyviai ieško būdų kaip tęsti pradėtus darbus informacinių technologijų pagalba. Kiti tuo tarpu laikosi saviizoliacijos verslo aplinkoje. Turime pripažinti, kad verslo suirutė neišvengiama. Išankstinio plano nebuvo, jį reikia sukurti čia ir dabar, laiko ilgam planavimui, veiksmų analizei komunikuojant su verslo konsultavimo įmonėmis praktiškai nebelieka.
O kas svarbu žmogui, būtent tam, kuris ir iki šiol priiminėjo sprendimus rinktis jūsų įmonės paslaugas ar ne? Išankstinės nuostatos tapo dar didesnė asmenybinė grėsmė nei kovojome su ja iki šiol. Remiantis neigiamos informacijos srautu dažnas verslo atstovas atsisako skambinti ir rašyti klientams teigdamas, jog šiuo metu tai daryti neetiška, nerezultatyvu ir pan. Užbėgdama už akių dar didesniam asmeninių neveiklumo prieštaravimų ratui dalinuosi patarimais padėsiančiais sugrįžti prie įprasto nuoširdaus bendravimo, kuris visada apdovanoja netikėtais sprendimais ir tolimesnių projektų gausa.
Audituodami savo klientų portfelį įvertinkite kontaktus, atitinkančius jūsų asmenybinį tipą.
Panašaus temperamento žmonėms lengviau sukurti norimą kontaktą. Emociškai panašūs žmonės panašiai reaguoja į situacijas, ieško sprendimų ir informacijos aplinkoje. Kontaktas su panašiu į save leis drąsiau kalbėti ir efektyviau spręsti kylančias problemas.
Įsitraukite į bendrą veiklą su klientais, palaikykite jums patikusias iniciatyvas.
Kiekviena įmonė ieškodama sprendimų, kaip pagerinti savo, ar visuomenėje susidariusią padėtį ieško palaikymo išorėje. Geriausiai žmonės jaučiasi darydami tai, kas naudinga ir ką mėgsta, drauge su kitais, kurie taip pat dega entuziazmu to paties dalyko atžvilgiu. Taigi junkitės į iniciatyvas ar kvieskite prisijungti prie jūsų kuriamų. Taip parodysite, jog vienyjatės ne tik versle, tačiau ir bendruose visuomenei svarbiose iniciatyvose.
Pasiryžkite žengti papildomą žingsnį „nepatogių“ klientų atžvilgiu.
Bent kartą per dieną turėkite pokalbį su klientu keliančiu daugiausiai nerimo. Kai pripažinsite, kad gyvenimas atsiribojus nuo sunkumų nieko gero neduoda, kiekviena situacija ir kiekvienas žmogus – kad ir koks iš pirmo žvilgsnio jums nepasiekiamas – atrodys ne „siaubas“, o atneš sėkmę ilgalaikėje perspektyvoje.
Įdarbinkite asmeninio įvazdžio (#personal brending) įrankius savo ekspertinio įvaizdžio stiprinimo tema.
Inventorizuokite savo socialinių tinklų aplinką, dalinkitės kokybišku ekspertiniu turiniu, stiprinkite ir didinkite savo sekėjų gretas. Tai ko negalime atlikti gyvai, galime atlikti virtualiai. Šiuo metu sąlygos visiems vienodos, ir visai nesvarbu, kokio dydžio verslą jūs atstovaujate.
Sudėtinga sukurti efektyvią ir palaikančią verslo aplinką, jeigu patys nekomunikuojame ir nepadedame kitiems aplinkinio verslo atstovams. Pateikiu pavyzdį su internetu: kuo daugiau žmonių turi interneto prieigą ir juo naudojasi, tuo vertingesnis būna pats internetas. Turėdami gausų būrį kokybiškų kontaktų savo asmeninėje aplinkoje, patys sulauksite nuolatinės pagalbos ir patarimų, kaip elgtis nenumatytų verslo situacijų metu ir lengvai komunikuosite kiekvienos naujos asmeninio verslo žinutės tema.
Dauguma sėkmingai veikiančių verslo pasaulio atstovų mėgina adaptyviai prisitaikyti prie naujų iššūkių, tačiau tebėra įsitikinę, kad pasaulyje vis dar vyrauja konkurencija įtakota agresyvia verslo laikysena. Anksčiau darbuotojai džiaugėsi atstovaujamų kompanijų lojalumu, tačiau jis taip ir netapo stipresnė jėga nei naudingos informacijos dalijimasis su artimiausiais bičiuliais, kolegomis, klientais ir draugais. Šiandien esame vieni kitiems reikalingi labiau, nei bet kada anksčiau, tad drąsiai komunikuokime ir būkime aktyvūs.